Det er denne måneden det skjer

April er den store bursdagsmåneden, for både jeg, mamma, den ene broren min og svigesøster har bursdag denne måneden. På Mandagen var det mamma sin tur, og dagen feiret vi hjemme hos henne med både middag og kaker. Jeg hadde skrevet et dikt til henne (ja gamle diktkunster er ikke til å kimse av, hahah =) Så fikk hun et armbånd fra barna. Gaven fra oss hadde hun fått noen dager på forhånd.

Barna synes det var ekstra stas å få både kaker og is på en helt vanlig hverdag, for på bursdager er jo det lov. Noen ringte på døren mens vi var hjemme hos mamma, og der sto pappan min med en diiiger blomsterbukett til meg, siden jeg hadde hatt stordag noen dager tidligere. Utrolig koselig, og blomstene var utrolig nydelige! Det må være den fineste buketten jeg har fått.

0 kommentarer

Siste innlegg