Treningsfamilie

Det begynner å bli noen år siden jeg og kjæresten min har trent sammen. Før vi fikk barn, spesielt den perioden da vi bodde i Oslo, dro vi på joggeturer sammen flere ganger i uken. Vi dro også ofte sammen på treningssenteret som ikke var så langt unna der vi bodde. Nå har vi ikke tid til slikt lengre, for både jobb og familie tar sin del av tiden. Men i går tok vi endelig opp tråden gjen.

Vi pakket barna i hver sin vogn, og dro ut på løpetur. Det er noe tyngre å jogge med barnevogn, men vi gjennomførte og jogget i 55 minutter. Det var utrolig koselig å dra på løpetur sammen igjen, og jeg yter mye bedre når jeg løper med noen. Selv om jeg så vidt greier å henge på A som er mye mer veltrent enn meg, så ga jeg veldig mye mer enn jeg gjør når jeg løper alene.

Etter en god løpeøkt fullførte vi treningen med en økt på treningsrommet. Her fikk vi trent noe styrke, og jeg fikk god veiledning fra A på flere øvelser jeg har gjort halv-feil. Så godt å trene sammen altså! Dette skal gjentas.

Senere på dagen tok vi med barna ute i finværet. Selv om det hadde vært ganske kald vind gjennom hele dagen, så var det godt å være ute i solen. Vi tok med oss engangsgrill og grillet oss Lørdagsmiddag. Heldigvis forsvant vinden da vi begynte å grille, og det var utrolig herlig å bare sitte å nyte solen. Barna leket seg masse, og vi hadde selskap fra broren min og kjæresten hans som joinet oss på grillingen. En super herlig dag!

0 kommentarer

Siste innlegg