Så smalt jeg i asfalten

Puh, for en start på uken får jeg si. Ikke bare fikk vi snø i Trondheim, men jeg presterte å smelle i asfalten da jeg hadde lunsjpause. Stresset som jeg var forsøkte jeg å forte meg avgårdet for å rekke alle ærend som jeg hadde i lunsjen. Det er jo helt greit det, helt til den ene foten svikter slik at man smeller hardt i asfalten og begynner å blø hele 3 plasser! Jeg begynte å gråte tilogmed fordi jeg hadde så vondt, ikke hjalp det å se steiner inni et blodig lite sår på hånda heller. Huff at det går an..

Og for å toppe det hele, jeg ødla strømpebuksa mi, og gikk med et halvblodig kne synlig i jobbantrekket. Ikke særlig lekkert akkurat. Skjønner ikke at beina bare kan svikte sånn, det har jeg aldri opplevd før. Får håpe resten av uken blir litt bedre. 


Men til tross for to vonde knær og vond hånd, så har jeg egentlig hatt en fin dag. Jeg har tilogmed fått til en treningsøkt på tampen av dagen. Og da føles jo alt mye bedre! 

0 kommentarer

Siste innlegg