En sjelden opplevelse

I dag hadde jeg en feriedag fra jobb, og dagen skulle tilbringes til egenpleie. Det er lenge siden jeg har satt av en hel dag til meg selv, så det var utrolig godt. Men selv om jeg hadde feriedag og tiden var satt av til meg selv, var det fortsatt mange ærend som måtte gjøres. 

Dagen startet med dekkskift på lade. Det var heldigvis knallsol da de skiftet  dekk, slik at jeg fikk sitte ute å nyte solen. Etter dekkskiftet som var klokken 08.30 var det rett på barnashus for å kjøpe bunad til Lillesøster. De var satt ned 70% og kostet bare 149 kr! Heldigvis hadde de igjen størrelsen til lillesøster, litt flaks må man ha! Hadde egentlig ikke planer om å ha bunad på henne på 17.Mai, men så ble det slik likevell.

Litt senere på dagen dro jeg på Solsiden spa. Jeg er så heldig at jeg fikk gavekort i bursdagsgave, med hele 2,5 timer på spa. Der  fikk jeg kose meg i boblebad, bastu, jeg fikk hel bodyscrub, maske til hele kroppen og massage etterpå. Det var utrolig godt, selv om det tok meg en time før jeg greide å slappe av 100%. Det er sjelden jeg er på spa, men dette skal jeg unne med mer fremover. Så utrolig godt!


Typisk meg altså, jeg sovnet tidlig i dag. Men våknet klokken 01.00 i panikk fordi jeg har SÅÅ mye å gjøre før den store dagen i morgen. Da var det bare å brette opp armene å hive seg rundt da. Nå må skjortet strykes, klær må brettes, sminke må fjernes, eggerøre må lages og kake må bakes. Det er ikke for sent enda! 

0 kommentarer

Siste innlegg