Fanget i skogen

I går hadde vi fantastisk sommervær i Trondheim, derfor var vi ute det meste av dagen etter jobb. Vi lekte på lekeplassen og holdt på med vannballonger og sykling. Slike dager er så herlige, jeg elsker at sommeren strax er her! Skjønner ikke at tiden har gått så fort, det er jo Juni om bare to dager! Enn det da! Og strax reiser vi til syden også, men først har vi en del innkjøp å gjøre!

Treningsmessig har jeg fått en fin start på denne uken. I dag tok jeg med meg barnevogna på joggetur, og da er det dobbelt så tungt å jogge. Vi løp i skogen og jogget over en time. Jeg elsker det! Jogging har vært en viktig del av ungdomstiden min, og nå føler jeg at jeg begynner å komme tilbake til meg selv igjen. Formen er endelig bedre og energien er på plass! 

På joggeturen møtte vi på et sykkelritt. Hahah, av alle mulige ting! Sykkelrittet hold på midt på stien hvor jeg løp, og en periode følte jeg meg helt fanget. Jeg hadde ikke så mye annet valg enn å parkere i grøften da syklistene kom syklende i 120 km/t. Heldigvis syklet de så fort at det var over på få minutter! Puh, ingen kjørte over oss, og vi kom oss endelig hjem til slutt. 


 

0 kommentarer

Siste innlegg