Verste jeg har opplevd

Idag reiste vi til sydenland, noe vi har gledet oss til kjempe lenge. Vi er en stor gjeng som reiser sammen, for vi reiser både med foreldrene til Alex, søsteren hans med kjæresten og den andre søstra med familien sin. Utrolig gøy for barna å reise med to av søskenbarna som er gjevngamle!

 

Men tilbake til overskriften. Det var ingen enkel sak å komme seg frem til sydenland, det var en ekstrem påkjenning og en veldig ubehagelig opplevelse. Som dere vet så er jeg ikke noe glad i å fly, og flyturen var forferdelig. Vi havnet midt i en jetstrøm som slengte flyet hit og dit. Kaffe og vin ble slengt over folk, og flyvertinnene måtte avbryte serveringen de holdt på med. Jeg tror aldri jeg har vært med på så ekkel turbulens.

 

Landingen var heller ikke mye å skryte av. Da flyet ble svingt til den ene siden ristet det som aldri før. Meget ubehagelig, flyet datt litt ned også og med min flyskrekk var jeg nær å kaste opp.

 

Nå er jeg bare utrolig glad vi kom oss frem til slutt. På flyplassen fikk vi jo en hyggelig overraskelse, vi fik nemlig en heeel buss bare for oss, og svigefar tok over mikrofonen og hadde introtalen. Det var moro det!

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg