Som jeg gruet meg

Etter flyturen vi hadde ned til Mallorca med turbulens i hytt og pine, kaffe og vin som ble slengt hit og dit og flyvertinner som gikk av skaftet, så gruet jeg meg skikkelig til flyturen hjemover. Den opplevelsen vi hadde på vei til syden hjalp ikke på flyskrekken min for å si det sånn. Jeg gruet meg allerede dagen før vi skulle reise, og var ganske nervøs. De rundt meg merket det på humøret mitt, for på reisedagen var jeg utrolig stresset.

Før vi reiste i 2tiden på Lørdagen hadde vi en god lunsj på Bassengbaren ved hotellet. Det var utrolig varmt å sitte i reiseklærne ved bassenget, men vi storkoset oss med lunsjen uansett. På vei til flyplassen fikk vi  en hel buss for oss selv igjen, noe som var utrolig stas denne gangen også. Det er kjekt å ha goood plass!


Heldigvis gikk flyturen over all forventing! Det var rett og slett en utrolig bra flytur, selv om det var litt turbulens under landing. Men det er det alltid på Værnes, så det er jeg vant med. Lillesøster sov HELE flyturen og måtte vekkes for landing. Når barna er over 2 år så må de nemlig sitte i eget sete under takeoff og landing, men selv om hun ble vekket midt i sin beste dupp så var hun strålende blid og fornøyd.

Jeg var lettet jeg jeg tråkket ut fra flyet og alle fortsatt var i god behold. Puh, det gikk bra denne gangen også! Den dumme flyskrekken altså…! 

3 kommentarer

Siste innlegg