Et barnevennlig sted å bo

Tenkte jeg kunne fortelle dere litt om stedet vi bodde på i syden, for det var meget barnevennlig og en plass jeg gjerne anbefaler videre. Vi tok turen til Mallorca som dere kanskje allerede har fått med dere, og bodde i Playa De Muro, som ikke er så langt fra Alcudia. 

Hotellet vi bodde på heter Prinsotel La Dorada, og er et 4+ stjernes hotell som man kan bestille gjennom Apollo. Hotellet har ordentlig store rom, og på badet var det badekar i den ene enden og dusj i den andre. Soverommet var stort, og stuen likeså. Så hadde vi en lite balkong og et lite kjøkken. Alt man behøver, og god skap plass overalt. 

Hver dag fikk vi påfyll med såper, shampoo og balsam. Rommene ble ryddet ordentlig, de ble vasket hver dag og man fikk haugevis med nye hånduker. Jeg er positivt overrasket at de også ryddet våre tinger som var slngt her og der, og ikke bare type hånduker og senger. De gjorde en bra jobb der altså.

Hotellet er veldig barnevennlig og har store bassengområder, spa, minigolf, bordtennis, lekeplass, miniclub for barna og tennisbane blandt annet. Det var ikke noe jeg savnet for å si det sånn. Det eneste jeg har å utsette på plassen vi var, er at  shoppingsmulighetene var dårlig og stranda var litt skitten til tider av mye rusk i vannet. Og myggen da, det var for mye mygg! Ellers en super duper plass. Les gjerne mer om hotellet her på Apollos sine sider. 

0 kommentarer

Siste innlegg