Vippe extension

Jeg har alltid hatt veldig lange øyenvipper, og fått masse kommentarer for det oppgjennom årene. Jeg bruker ofte tre ulike typer maskaraer for å få frem lengden på best mulig måte, og er helt avhengig av vippetang da mine vipper naturlig peker nedover.

Jeg og søstra mi er utrolig heldig, for mamma har sertifisert seg til å legge på vipper, og da er det bare å fri til henne ved behov. Det er jo mye enklere om man legger på vipper, for da slipper jeg unna hele prosessen med vippetang hver dag. Men med tanke på lengden så har jeg egentlig ikke behov for vippeekstension. 

Jeg foretrekker faktisk naturlige vipper, synes det er hakket enklere merkelig nok. Jeg liker følelsen av at jeg kan klø meg i øynene når det er behov for det, uten å være redd for at vipper skal falle av. Haha… Hva foretrekker du? Er det bare jeg som har det slik?

På bildet under har jeg kun mine naturlige vipper. 


 

0 kommentarer

Siste innlegg