Det er på tide å innse

Noen ganger skulle jeg ønske at døgnet hadde litt mer enn 24 timer. Bare et par timer ekstra hadde hjulpet veldig mye. I går  var jeg ute og vasket bil til klokken 00.30, og kom meg ikke i seng før klokken 02.00. 4 timer søvn er nok litt i minste laget når man skal opp på jobb, men noen dager må man bare ofre søvn for å rekke alt man har som mål å rekke på en dag.

Jeg vurderte faktisk en treningsøkt midt på natten, men jeg er glad jeg droppet det. Noe søvn må man jo ha uansett, ellers fungerer man bare ikke. Det er på tide å innse at man ikke kan rekke alt, iallefall ikke alltid. 


Gårsdagen brukte jeg til å være hjemme med barna fordi Lillesøster er syk. Hun har vært syk en uke nå, og på Mandagen var vi hos legen. Det var både ørebetennelse, høy CRP og luftveisinfeksjon som sto på menyen. Alt på en gang med andre ord. Selv om hun var i dårlig form valgte vi å ta turen på besøk til Søstera mi på middag på ettermiddagen. Lillesøster har bare godt av å komme seg ut en tur etter å ha vært hjemme så lenge.

Søstera mi disket opp nydelig mat som alltid, og vi koset oss på terrassen i solen. JA, du leste riktig! SOL! Vi har endelig fått litt etterlengtet sol i Trøndelag og den må jo bare nytes fult ut! Krysser fingrene for enda flere soldager i Juli, for da har vi sommerferie!

0 kommentarer

Siste innlegg