Oslo, man kan jo ikke bli overrasket

Da vi kom frem til Oslo sjekket vi inn på Scandic Sjølyst, et hotell som hadde perfekt beliggenhet for vår del. Det var ikke langt unna Vigelandsparken, og det var haugevis med butikker og restaurranter i nærheten. Hotellet var fint og koselig, og vi hadde god plass på rommet. Oslo hadde strålende sol som alltid da vi kom frem, og man kan jo bare ikke bli overrasket. Oslo har jo alltid så fint vær, haha nesten så jeg vurderer å flytte til Oslo. Jeg er så lei av Trønderværet altså.


Men tilbake til saken, vi tok turen til Vigelandsparken etter å ha sjekket inn på hotellrommet. Vi bruke ca 30 minutter på å spasere dit, så det ble en veldig fin tur! Parken var helt magisk, og vi fant mange lekeplasser i nærområdet. Vi lekte ved tre av lekeplassene, så barna hadde det utrolig moro. Det var utrolig mange turister i Vigelandsparken så vi skled rett inn i mengden. Det er gøy å være turist i eget land, for Norge har mye å by på!


Vigelandsparken består av over 200 skulpturer, så det er nok å se på! Synes disse skulpturene er utrolig fascinerende, og endelig fikk vi sett Sinnataggen igjen. Det er mange mange år siden jeg var i parken sist, tror ikek jeg har vært der siden jeg var lita jente, så dette var gøy 

0 kommentarer

Siste innlegg