Opplevelser i Stockholm

I Stockholm er det mye å gjøre, og masse å velge mellom når man skal planlegge en familieferie. Vi vurderte dyreparken på Skansen eller Aquariet like ved, men endte opp på Grøna lund etter å ha hørt med barna hva de helst ville. Det koster litt å oppleve Grøna Lund, men til vår store skuffelse var det ikke en eneste karusell som lillesøster kunne ta. Dette er ikke familieparken for de med små barn nei.

Storebror var mer fornøyd og fikk prøve mange karuseller, tilogmed mange jeg synes var for skummel. Jeg er vedig pysete når det gjelder karuseller så det er bra han har en tøff pappa som er med på alt! Selve plassen var veldig fint, og utsikten fra karusellene var magisk. Men  området var trangt, parken var liten, og egentlig ganske skitten. Likevell sitter jeg igjen med en følelse av at jeg er utrolig glad jeg fikk oppleve dette, for det var egentlig ganske kjekt altså, når jeg først tok kjangsen på å ta noen karuseller. hehe….

Etter flere timer i Parken dro vi på Shopping midt i Stockholm. Jeg måtte jo bare innom Sephora, Victorias Secret og Zara. Overraskende nok endte jeg ikke opp med en eneste ting fra Victorias Secret. Men jeg fikk handlet en god del på Zara, der hadde de et enormt utvalg. (butikker var like rotete som den i Trondheim, men jeg fant mye likevell)

Etter noen timer i byen endte vi opp på Fridays til levende musikk og fin utsikt. Stockholm er en utrolig vakker by! Hit skal jeg garantert tilbake, for en fin plass altså! 

2 kommentarer

Siste innlegg