Skjønnhetskrise

I forrige uke presterte jeg å miste pinsetten min. Jeg aner ikke hvor den har havnet, og jeg har leita over alt! Både i toalettmappa mi, under kommoden på badet, under vaskemaskina og i toalettmappen til mannen. Men den er sporløst borte, og dessverre for meg så har jeg bare en! Å leve uten pinsett går greit for noen dager, i verste fall en uke, men så begynner det å bli krise. I går glemte jeg å kjøpe ny, og det samme glemte jeg i helgen. Nå begynner jeg å få en skjønnhetskrise her, hahah, jeg er desperat. Jeg nekter å legge meg i kveld før ny pinsett er på plass, så nå er det bare å hive seg rundt.

Nå skal jeg gå till innkjøp av minst to stk, så er jeg ialelfall sikker på at jeg har en til enhver tid sli kat jeg slipper en slik minikrise igjen!

2 kommentarer

Siste innlegg