Greier ikke alltid å henge med

Jeg henger ikke alltid helt med her på bloggen, så målet om å blogge hver dag har jeg ikke oppnådd den siste tiden.(Les: Siste året) Ikke blogger jeg kronologisk heller, så her skal dere få en liten oppdattering fra Lørdagen vår, for en uke siden:

Været var strålende denne helgen også, vi har virkelig vært bortskjemt med været denne høsten. Solen har tittet frem hver helg, og ingenting frister mer enn å gå på skogtur når været er pent. Lillesøster er hekta på blåbær, og hver gang når vi er på skogtur så ender hun opp i ei blåbærtue. Der sitter hun helt til hun blir fjernet, og er utrolig tålmodig når mammsen skal plukke bær. Vi elsker å kose oss med nyplukkede bær på kveldene med vaniljekesam på, så bærplukking er midt i blinken for oss begge.

Høsten er så fantastisk vakker, jeg elsker fargene som er i naturen da. Det er så gøy å ta bilder av Høstnatur, og neste gang vi er i skogen skal jeg ta med speilreflekskameraet. Og engangsgrill, ikke minst. Målet er å til en grilltur i løpet av denne helgen. Får håpe været holder seg like bra! og ja, før dere tenker det, jeg blir påvirket av været. Sol gir meg så masse energi!

1 kommentar

Siste innlegg