Et godt tips

I disse Corona-tider hvor vi må holde oss mye hjemme, kan det innimellom være noe kjedelig, og lite å finne på. Men for å være litt fornuftig i det hele, har jeg tatt vårrengjøringen i hele huset! Da snakker vi min garderobe, barnas garderobe, boden og rydding i all lagringsplass vi har i leiligheten.

Jeg har fått unna en sekk med klær fra barnas garderobe, og gitt bort en diger pose med mine klær til familie. Fretex har fått noen sekker med klær, og jeg har en annen pose som tantebarna mine skal arve. Det er så utrolig godt å få ryddet litt, så det anbefales virkelig om man har litt tid til overs. Man får plutselig litt bedre plass, så kan man i tillegg finne frem vårklærne – så er det unnagjort til våren plutselig banker på døren.

I all ryddingen fant jeg plutselig noen klær det superlenge siden jeg kjøpte, men som jeg ikke har rukket å bruke enda. Jeg bare elsker fargene på disse klærne, og ser virkelig frem til å bruke dem når det blit litt varmere.


0 kommentarer

Siste innlegg