En forferdelig skogtur

På Søndagen startet jeg dagen med en treningsøkt på treningsrommet. Det er utrolig godt å starte dagen med en styrkeøkt, og jeg fikk kjørt gjennom programmet mitt på 30 minutter. Men en så kort økt er ikke nok trening på en treningsdag, derfor bestemte jeg meg for å ta med lillesøster i vogna på løpetur. Det er så godt å løpe i skogen når været er bra, og jeg løp i rundt en time og 10 minutter. Etter turen var det bare å hoppe i dusjen for vi skulle videre i bursdag hos søskenbarnet til barna våre.

Men så er det ingen Søndag uten den obligatoriske Søndagsturen, og selv om klokken var rundt 16.30 så kunne vi ikke droppe turen. Det er jo så godt å komme seg ut på tur, og barna bruker å storkose seg de også. Denne dagen hadde vi bestemt oss for å prøve noe nytt, så i stedet for den velkjent bymarka så endte vi opp i Estenstadmarka. Nytt kan jo bare være bra.. Eller?

Det viste seg at nytt ikke alltid er bra. Vi endte opp med å gå oss vill inni skogen, og det var ikke mulig å ha med seg vogn på de stiene vi gikk. Det endte opp med ei sliten liten jente som måtte bæres store deler av veien. Vi gikk feil vei i 50 minutter, og da vi hadde kommet frem til hvor vi startet, bestemte vi oss for å prøve en ny vei. Da kom vi endelig frem til målet som var Estenstadhytten, og hele gjengen var utslitt da vi nådde toppen. Da vi skulle ned fra toppen igjen måtte lillesøster bæres hele veien, og under nedturen rotet vi oss bort enda en gang. Hahah, for en tur. På kvelden sovnet jeg lenge før klokken slo 22.00, jeg var helt utslitt, og da var det godt å legge seg. Puhh

Men selv om det ble en Litt tyngre Søndagstur enn hva vi er vant med, så fikk vi iallefall tatt noen fine bilder. Både av naturen og av barna. 

0 kommentarer

Siste innlegg