Bortskjemte

Nå begynner vi å bli bortskjemte her i huset altså. Søstra mi er så flink ti lå invitere oss på middag, vi har jo nesten vært der en gang i uken den siste tiden. Jeg elsker at hun lager mat, for alt er bare så ubeskrivelig godt. Det er ingen som laget mat som henne, og hun overrasker stadig vekk både med nye smaker og sin kreativitet. Å komme sliten og sulten etter jobb, ved middagsbordet hennes, det er magisk.

I går hadde hun laget en gryte, med salat og rundstykker ved siden av. Og til dessert fikk vi den beste kaken jeg har smakt (det er kanskje ikke kake, men siden jeg ikke har peiling, så kaller jeg det bare det) Den bestod av varme blåbær og skogsbørt, men en herlig topping. Denne serverte hun med is ved siden av. Ubeskrivelig godt. Må bare oppleves! 

Barna storkoset seg sammen som alltid, og Emma og Linnea har blitt så gode venner. Siden formen min ikke var helt på topp, så ble det ikke noen utendørs leking denne dagen. Jeg holdt nemlig på å sovne på Sofaen til søs. Og da jeg kom hjem, sloknet jeg 21.00. Det er ikke normalt altså ? selv ikke til meg å være. Men  nå er jeg er veldig forkjøla og har hodepine og halsvond. Satser på å bli topp til helga!

 

 Der hun bor har de og en fantastisk utsikt, og i går måtte jeg bare nyte solnedgangen. Jeg har virkelig begynt å sette pris på slike fantastiske dager, men enn noen ganger tidligere. Det nydelige høstværet gjør virkelig noe med meg. 

0 kommentarer

Siste innlegg