Hvordan er det mulig?

Hvordan er det mulig å ha så lite tid? Tiden flyr fra meg føles det ut som noen ganger, og dagene består av noen timer mindre enn det jeg har behov for. Det har kanskje en sammenheng med at jeg sovner før klokken 22 hver eneste kveld, hahha men er man utslitt før klokken 22 så får man bare ty senga. Det er det eneste fornuftige.

Kleshaugen som skal vaskes er endeløs, for når man endelig er i mål, kommer det alltids til noe nytt. Huset må ryddes og støvsuges, kleshaugen må brettes, de fleste plaggene må strykes, og støv må tørkes. 

Mat skal handles, middag skal lages, barna skal følges opp på aktiviteter som turn, allidrett og svømming. I tillegg er jeg er storsett alene i hverdagen,  har en fulltidsjobb, og trening som bør følges opp. Nei, døgnet har ikke nok timer. Men selv om det er mye å gjøre, så stortives jeg med en hektisk hverdag med to små barn. Kunne ikke ha byttet det for noe, jeg elsker livet slik det er.

Det tapte kan alltid tas igjen i helgene, og det er ikke uten grunn at jeg ofte ikke legger meg før 04.00 på helgedagene.

0 kommentarer

Siste innlegg