Dere vil synes det er galskap!

Guess what?  Jeg er faktisk ferdig med å pakke inn julegavene! Galskap eller hva? Jeg får skikkelig julestemning av å pakke inn julegaver, og er i stemning for å ta frem julepynten allerede. Det er litt i tidligste laget enda, men det frister noe fælt. Jeg er glad vi bruker å ta frem juletreet i starten på desember, for da er det virkelig tid for å få mer julestemning. Og hva gir vell mer julestemning enn et juletre? For meg er førjulstiden den aller fineste tiden, og tider for å fine frem julestemningen.

Når det kommer til julegaver så har Lillesøster har gjort det klart at hun ønsker seg en ASI dukke! Det første hun sa da hun så den var “mamma, den vil jeg ha” så utrolig søtt, dukkene er jo så utrolig fine, og hun elsker dukker. Så får vi se hva julenissen dukker opp med. 

 

0 kommentarer

Siste innlegg