Plutselig sa det Bang

Helgen startet ikke helt slik den burde, den startet heller ganske så dramatisk. Jeg var inne på badet å skulle vaske noe i dusjen. Underveis måtte jeg flytte litt på døra til dusjkabinettet, og deretter så satte jeg meg ned på huk. Plutselig sa det bang, og hele døren pulveriserte og fløy mot meg, på vei ned mot bakken. Jeg ble kuttet flere plasser på hendene, og fikk håret full av glassbiter. Blodet fosset fra et lite dypt kutt, og jeg ble utrolig skremt. Er det mulig liksom?

A måtte kjøpe med kost og støvbrett hjem, i tillegg til haugevis med svartsekker. Så istedet for å slappe av å ha en rolig start på helgen, ble det helgevask og full opprydding i flere timer. Det var haugevis med glassbiter og pulver over hele badet! Nå er vi endelig i mål, og det gikk heldigvis bra med oss alle. Men det er helt sykt å tenke på at noe slikt plutselig kan skje, skal ikke gå an! 

4 kommentarer

Siste innlegg