Helt utrolig

Hvor ble det av adventstiden? Det er jo julaften allerede neste uke, det er så rart å tenke på! Kalenderen har allerede rukket å bli halvtom, og mens pakkene forsvinner fra kalenderen, blir det flere og flere pakker som skal under juletreet. Nå mangler jeg kun en pakke, og det er til storebror. Det er nemlig noe jeg bestemte meg for å kjøpe for lenge siden, som jeg enda ikke har fått tak i. Jeg har enda ikke hatt tid til en ordentlig juleshoppingsrunde, for tiden flyr fra meg! Det er så mye jeg ikke rekker om dagene! Men det er ikke juleaften riktig enda, så det er fortsatt litt tid igjen – heldigvis!

Nå er det bare å hive på seg joggeskoa, og gjøre seg klar til innspurten! Hahah,, jeg vet jo ikke engang hva vi skal servere på julaften, så det er nok å få på plass før neste uke og julen ringer inn! Ha en super førjulstid alle sammen!

#christmastime

1 kommentar

Siste innlegg