Det skjedde så fort

Julaften kom utrolig brått på i år! Selv om jeg starter med julegavene tidlig, og er ferdig lenge før Desember. Førjulstiden har gått så utrolig fort, og plutselig var uken her med den store dagen. Heldigvis rakk vi gjøre masse siste uken før jul, og innen julekvelden ringte inn, så var vi i mål med alt! På Lillejulaften har vi tradisjon om å møtes å spise julegrøt, og i år var det hjemme hos min søster. I fjor var det hjemme hos oss, så her deler vi det opp og tar det annenhvert år. Både mamma og broren min kom og spiste med oss. Det er utrolig koselig å samle familien før julekvelden, spesielt når man ikke feirer julaften sammens med alle lengre. Da betyr diss familiesammenkomstene ekstra mye.Barna leket seg så godt sammen, de har det alltid så moro når de treffes. Så fikk de dele premien for mandelen også, selv om vi ikke hadde mandel i grøten, hehe. Barna var veldig fornøyd med det.  Da vi kom hjem på kvelden laget vi middag nummer to, og da var det julemat som sto for tur. Alex laget ribbe, og det er den beste ribba jeg har smakt. Selv om jeg egentlig var stappmett fra før så spiste jeg mye fordi det var så utrolig godt. Jeg som egentlig ikke liker ribbe en gang. Greit å ha en kjæreste som er så flink til å lage mat!  

To små som venter på julenissen 🙂 

0 kommentarer

Siste innlegg