En stressende start på dagen

Jeg må lære meg å roe ned noen hakk, for hver morgen løper jeg ut dørene, og ingen dag er noe unntak. Uansett om jeg står opp klokken 05.00 istedet for 06.00, så får jeg det like travelt. I følge Fitbitklokken min, så ligger pulsen på “fatburn” når jeg er på vei ut dørene på morgenen, og jeg løper alltid fra bilen for å komme meg frem tidsnok. Hhaha, dette kan umulig være sunnt for kroppen. Jeg burde kanskje ha vurdert yoga eller noe for å lære meg å roe ned.

I morgest hadde vi legetime klokken 8. Lillesøster måtte ta noen prøver, og etter en kjapp tur inn til legen på legesenteret ble vi sendt til sykehuset for å ta noen tester der. Dette var ikke lagt inn i min dagsplan, og pluttselig gikk det 60 min ekstra i tillegg til tiden jeg egentlig hadde beregnet, og da ble det jammen meg travelt igjen. Noen ganger har døgnet for få timer, og det vises ekstra godt på kveldene. Da kommer jeg meg ikke på treningsrommet før klokken 23.00, noe som er litt i seneste laget. Heldigvis trives jeg med å trene sent, og noen ganger må man bare ofte litt søvn for å rekke alt.Kanskje ikke rart jeg går rundt og er halvsvimmel flere dager i uken?

Lillesøster var superflink til legen, og på sykehuset. Så tålmodig og rolig da! Jeg får prøve å lære av henne slik at jeg finner roen litt oftere selv også. 

0 kommentarer

Siste innlegg