En liten seier

På Søndagen hadde vi familiefeiring for lille prinsen vår, som fylte 6 forrige uke! Vi slo sammen feiring både for pappsen som hadde bursdag i Januar, og for gullet som fylte i Februar. Jeg synes det er greit å slå sammen feiringene, slik at det ikke blir selskap hver eneste måned, for det er mye å stelle i stand når man skal ha selskap hjemme. I år baket jeg ikke mer enn en kake selv, resten kjøpte vi på butikken. Jeg må ærlig innrømme at det å bake kake å vite at man ikke kan smake noe som helst, det er egentlig litt småkjipt. Men det å stå i mot alle fristelser er en liten seier i seg selv! Skal man holde seg unna sukker, så gjelder det i festlig lag også, kan ikke svikte meg selv og planene mine selv om det er selskap!

Familiefeiringen var veldig trivelig, og vi var totalt 16 stk samlet. Det var totalt 6 barn, og alle lekte så fredlig sammen. Prinsen fikk alt han ønsket seg, og enda mer enn det. Utrolig stas med bursdag! Etter at festen var over, vart det en liten oppryddingsjobb på a mor, men jeg koser meg når jeg rydder og pusler så det er heelt greit! 

2 kommentarer

Siste innlegg