Denne helgen tar knekken på meg

Mange bruker helgene på å slappe av og nyte at man har fri, men her i gården så må jeg få unna alt jeg ikke rakk tidligere denne uken. Og det vi allerede har utsatt og utsatt alt for mange ganger, måtte vi gjøre på Fredagen da vi endelig hadde litt tid. Da var det nemlig tid for å montere det nye dusjkabinettet vi har fått, men det var ikke før klokka 12 på natten at vi endelig fant et ledig tidspunkt til å begynne på det store prosjektet.  Først måtte vi demontere vårt gamle dusjkabinett hvor ene glassdøren hadde ekslodert. Det å demontere et kabinett var ikke bare-bare det heller, men den største utfordringen oppstod da vi måtte skru av vannet i leiligheten. Det har vi nemlig ikke gjort før, og ingen av oss kan skryte på oss å være superhandy. Men etter 30 minutter frem og tilbake, oppdaget jeg heldigvis hvor vannet skulle skrus av, og da var det klart for å koble fra den siste delen.  Det å montere nytt kabinett var heller ingen dans på roser, det var tunge løft, og mye frem og tilbake. Bruksanvisningen var heldigvis ganske godt, og forklarte godt hvordan vi skulle gå frem, men det tok sin tid altså. Jeg kunne ikke legge meg før klokken 04.00 på natten. Da var vi endelig ferdig og hadde montert dusjkabinett helt selv uten noe hjelp fra andre, og det var en kjekk følelse. Vi greide det helt selv, og jeg har aldri følt meg så handy tidligere. Hahah, små hverdagsgleder altså.  Ikke bare var vi så heldige at vi fikk et helt nytt dusjkabinett da det gamle ble ødlagt, men vi fikk en skikkelig oppgradering også. Nå har vi en fantastisk massasjedusj, så nå er det ingenting å klage over lengre. Men grunnen til at jeg føler at helgen tar knekken på meg er fordi jeg sovnet 04.15 på Fredagen, og ble vekt av barna 07.00 på Lørdagsmorgen. Etter å ha sovet kun 3 timer følte jeg meg ikke særlig høy i hatten, men når man har det så utrolig moro utover dagen så gjør det ingen ting likevel at man har det slik en dag i ny og ned. Håper alle har hatt en fin helg.

1 kommentar

Siste innlegg