Magical winderdays ble erstattet med Sibirkulde

Forrige helg var rett og slett magisk. Natt til Søndag snødde det masse, og vi hadde noen fine dager i vinterwonderland. Solen skinte om kapp med snøen, og det bydde på mange aketurer i akebakken. Søs og barna kom også på besøk en tur, noe som var utrolig koselig. Vi har baket boller, og hatt masse kvalitetstid sammen hele familien. Jeg elsker helgene, for da rekker vi alltid å gjøre så mye moro. Nå gleder jeg meg til hverdagene blir litt lengre også, slik at vi får mer tid til å finne på gøyale ting etter jobb på hverdagene. Slenger med noen bilder fra forrige helgs wintermagic. 

 Nå må jeg innrømme at jeg begynner å bli passe lei denne Sibirkulden. Bilen har vært passe ustabil i 20 minus, men etter å ha ordnet noe på den så regner jeg med at jeg ikke møter på det samme problemet fremover.Ser ser ut til at det blir mildere i morgen, så jeg satser på at det stemmer. Det passer iallefall bra med litt mildere vær, for i helga er jo barnas skidag. 

God helg til dere alle!

0 kommentarer

Siste innlegg