Siden sist

Nå er det flere uker siden sist jeg blogget, og jeg merker at det er bloggen som blir nedprioritert i hverdagen. Det er så utrolig mye som foregår, og jeg får sjelden tiden til å strekke til. Det er mye action på jobb for tiden, og mye som skjer på hjemmebane. Jeg har aldri vært så stresset som jeg har vært de siste ukene, så nå er det utrolig godt med en ordentlig påskeferie. Jeg kjenner kroppen allerede har roet ned mange hakk, og det føles bra!

Siden sist har vi hatt et bursdagsbarn i hus, vår vakre lille prinsesse har feiret år. Vi hadde selskap med familien på Torsdagen som var, noe som var utrolig koselig. Det kom mange gjester, og Prinsessa fikk alt hun ønsket seg. Jeg hadde baket rekord mange kaker på forhånd, og jeg tror de falt i smak.Dagen før bursdagen holdt jeg på helt til klokken 3 på natten for å rekke alt. Så måtte jeg opp 0530 for å dra på jobb. Ikke rart jeg har vært stresset.

Uansett, det ble en utrolig koselig og vellykket feiring, og lillesøster var veldig fornøyd med dagen.

0 kommentarer

Siste innlegg