Det dummeste jeg har gjort i hele påska

Jeg eier ikke ro i kroppen, og om det plutselig hender at jeg har et ledig sekund, så begynner jeg på et nytt prosjekt. I Påsken har det vært nok av ulike prosjekter, og dene ene dagen holdt jeg på med organisering på kjøkkenet. Jeg skulle legge noe i en kurv på toppen av kjøkkenskapet, og måtte klatre opp på kjøkkenbenken ved å stå på en stol. Det gikk veldig fint da jeg var på vei opp, jeg fikk lagt på plass det som skulle i kurven, men verre gikk det på turen ned.

Da jeg skulle gå ned fra kjøkkenbenken, og ned på stolen som sto like ved, så presterte jeg å bomme på stolen. Noe som endte med at jeg ramlet på gulvet, og traff gulvet ganske hard, og landet med foten skjevt. Det resulterte i en forstuet ankel som har gjort vondt hele påsken. Heldigvis er jeg på bedringens vei nå, for bevegelse er beste medisinen har jeg funnet ut, og bevegelse har det vært mye av i påsken. 

1 kommentar

Siste innlegg