Åh nei, det skjedde igjen

Som mange av dere vet, så eelsker jeg å ta bilder. Kameraet er med nesten over alt, og jeg tar gjerne 100bilder om dagen når jeg først  er i gang. Dette er en interesse jeg har hatt lenge. For en stund siden var jeg så uheldig at jeg mistet kameraet i bakken da vi var ute på tur, og linsa ble ødelagt. Dette var hovedlinsen jeg alltid brukte, så det var utrolig kjedelig. Heldigvis hadde jeg en annen linse jeg kunne bruke enn så lenge, men i påsken presterte jeg å miste kameraet i bakken enda en gang, og da ble denne linsen også ødelagt. SÅ utrolig kjedelig, to ganger i løpet av rimelig kort tid. 

Derfor måtte jeg bruke et annet kamera i påsken, et kamera som egentlgi er mye bedre enn Canonkameraet mitt, så bilder ble det likevell. Her kommer et lite bildedryss fra en utflukt vi hadde i påsken:

Her er vi å utforsker en ny lekeplass, noe vi synes er utrolig moro. Vi dro i barnehagen i Granåsen, for de har et utrolig flott uteområde, og her var det mye moro å finne på. Her var vi i flere timer å lekte, og spiste niste som vi hadde med oss. Det er mye moro å finne på i Granåsenområdet, så det er absoutt verd turen for de som vil finne på noe utendørs. Enten om man vil leke på lekeplassen, mate fugler, gå på ski eller ake i de flotte bakkene Granåsen har å by på. 

3 kommentarer

Siste innlegg