For en helg…!

Natt til Lørdag ble lillesøster syk. Hun fikk høy feber i løpet av natten, og slikt har det vært hele helgen. Nå sitter jeg her klokka 5 på morgenen, og har vært våken siden klokken 4 i natt for å overvåke henne. Dette går ikke den veien jeg hadde håpet på, så i dag går turen til legen.

Helgen har bare gått med til å sitte inne, noe som er utrolig kjedelig. Spesielt når solen skinner, og det er tusen ting man har lyst å finne på. Helgene er på den måten hellig, for man ønsker å oppleve alt man ikke har rukket resten av uken, og få ordentlig kvalitetstid sammens med familien. Men er ikke formen på plass, så får man bare holde seg inne og håpe på at alt blir bedre. 

I helgene går jeg vanligvis mellom 17000-22000 steg i følge fitbitklokken min, mens denne helgen har jeg ikke gått mer enn 5000 per dag. Slitsomt å bare sitte inne skal jeg si deg, blir jo nesten rastløs..

Ha en flott start på uken alle sammen

0 kommentarer

Siste innlegg