Åååhneeeei

I dag våknet jeg i 8 tiden, og solen skinte mer enn noen gang. Ingenting er bedre enn å våkne til solskinn, og før frokost dro jeg ute å kosa meg i solskinnet. Jeg vasket vinduer, kostet gårdsplassen, vasket bil og raket plenen. Lillesøster var med ute hun også, og koset seg i sola på husken sin. Jeg fikk lest litt i boken min, og kjente virkelig st solen varmet.

Etter en alt for sen frokost, dro vi på skitur hele gjengen sammen med Martine og Eivind. Vi dro i bymarka og hadde med oss både engangsgrill, pølser og kvikklunsj. Men det jeg ikke greide å få med meg, var skistavene mine. Så da sto vi der da, men et par skistaver for lite. Det var litt for langt å snu, så jeg tenkte jeg skulle fullføre turen uten staver. Men heldigvis var Martine så snill og lånte meg en av stavene sine, så vi gikk hele skituren med en stav hver. Det funket faktisk veeldig bra👍

Vi storkoset oss i den deilige vårsolen, detter er ordentlig påskestemning for meg. Jeg er så glad for at vi endelig fikk noen ☀️☀️☀️Stråler her i trøndelag også.

 

0 kommentarer

Siste innlegg