Ååh jeg elsker det!

Jeg elsker å få myyye ut av dagen, for da blir jeg alltid i godt humør. Lørdags morgen våknet jeg kl 07.00 og var da klar for å starte dagen. Jeg begynte med oppussing for vi holder på å pusse opp kontoret vårt, og jeg hadde en stor jobb foran meg med gipsing og sparkling.

 

Da butikkene åpnet klokka 10, tok jeg med lillesøster på shopping for litt helgepåfyll. Vi måtte kjøpe bursdagsgaver til tre gutter som skulle feire bursdag på søndag. Etter shopping dro vi på fisketur. Vi har lært oss at det lønner seg å fiske når floa er på topp, og det var 1153 på lørdag. Derfor måtte vi forte oss for å rekke det. Det ble ingen storfangst på oss denne gangen, men fisketur er veldig koselig likevel.

Etter fisketur tok vi turen på tivoli. Det var veldig moro! Jeg er veldig pinglete når det kommer til karuseller, så jeg tok ingen. Men resten av gjengen var veldig tøffe. På kvelden fikk vi middagsgjester, noe som var veldig koselig.
 

0 kommentarer

Siste innlegg