Æsj nå er jeg lei

Denne uken har også vært preget av sykdom, jeg har være skikkelig forkjølet og hatt en del andre ting. Hoster til jeg brekker meg, noe som er veldig kjedelig og ubehagelig. Disse dagene er det fint man har mulighet å jobbe på hjemmekontor. Begynner å bli ganske lei av sykdom nå, og Tor det er mange som er syke for tiden. Hører folk hoster rundt meg hvor enn jeg går, og det er flere på kontoret som er hjemme med sykdom. Nå bør våren komme snart, så vi slipper unna disse vintervirusene!

På Torsdagen var det hestedag igjen, og for første gang gruet jeg meg litt på grunn av forkjølelse og tungpusthet- Da frister det ikke mye å gå på tur. Men vi prøvde oss likevel, for lillesøster gleder seg så masse til denne dagen. Lillesøster fikk ri langt foran meg på tur, og trave litt alene mens jeg gikk veldig rolig bak. Det gikk veldig fint, tilogmed da ponnien skvatt og galloperte et stykke fremover. Hun har aldri falt av ennå, og sitter alltid veldig godt i salen uansett hva ponnien finner på. Vi er så heldige som får låne ponnien en dag i uken, hun er så skjønn💕

0 kommentarer

Siste innlegg