Alternativ feiring i Coronatiden

For at man skal få ordentlig bursdagsfølelse, synes jeg det er viktig å pynte for bursdag selv om man ikke kan få noen gjester i disse tider. Det er lite som gir meg mer bursdagsfølelse enn ballonger, så til min bursdag hengte jeg opp ballonger overalt. Jeg tror jeg hadde over 50 ballonger totalt (takk og pris for ballongpumpe) Vanligvis elsker jeg rosa ballonger, da jeg alltid har vært veldig glad i rosa. Men siden jeg nå er ordentlig voksen, prøvde jeg en ny stil på bursdags-pynte-fronten.

Rosa ballonger og rosa servietter, ble byttet ut med hvite ballonger og hvite og sølve servietter. Det ble skikkelig fint, og vi hadde i tillegg byttet ut rosa talglys med hvite talglys. Det ble en ordentlig bra feiring, med oss familien på 4. Stor-feiring kan man alltids ta igjen senere, når tiden tillater det. Her er mine tips til en vellykket og annerledes feiring, som funket veldig bra for meg for å få en skikkelig bursdagsfølelse:

  • Pynt som om du skal få huset fullt av gjester.
  • Lag en skikkelig god middag, bedre enn du får på restaurrant (om det er mulig) Vær kreativ.
  • Ha dempet belysning og stearinglys når middagen skal inntas.
  • Pynt deg selv om det kun er deg og familien.

0 kommentarer

Siste innlegg