Årets Første

I dag våknet vi til strålende solskinn i Trondheim, og da er det lite som frister mer enn å bare være utendørs hele dagen! Jeg og lillesøster startet derfor dagen med en spasertur i nærområdet. Vi tuslet på tur en times tid og bare nøt solstrålene.

Utover dagen var det meldt mer skyer, men likevel bestemte vi oss for å dra på stranden. Det er koselig å lete etter krabber å hygge seg på stranden selv om det kommer noen skyer og blokkerer solen noen minutter. Vi dro på strandtur sammen med Søstra til min samboer og hennes barn, og min samboers foreldre, så vi var en god gjeng som dro på tur sammen.

Vi kjørte et godt stykke for å komme til stranda, men denne stranden er verd kjøreturen fordi den er så utrolig fin. På sommeren er det alltid stappfult med folk, men i dag var det ikke så trangt om plassen. Og det er jo fint i disse coronatider, da det er greit å ha mulighet til å holde litt avstand.

Solen varmet veldig i dag, og det er sjelden jeg føler meg så avslappet som da jeg lå å nøt solstrålene fra svaberget! Det var utrolig avslappende og nydelig, og jeg tror tilogmed jeg har fått bittelitt farge. Årets første skille der altså! Endelig! Som dere kanskje skjønner så droppet jeg ullgenseren underveis.

0 kommentarer

Siste innlegg