Au Au au

Etter å ha hatt noen urolige netter med en litt for vrang rygg, våknet jeg plutselig til en veldig hyggelig melding. Det var morgenlevering på døren, og da var det ekstra hyggelig å stå opp. Heldigvis hadde jeg hjemmekontor denne dagen, og kunne kose meg med en hyggelig frokost med gjengen før dagen startet for fult.

Denne uken har jeg fått unna en del ærend: vi har vært å kastet emn del søppel etter å ha ryddet en del hjemme, jeg har vært å levert de gamle passene våre på politistasjonen. Passene hadde jeg forlagt et sted, men plutselig fant jeg dem og kunne endelig få levert dem inn.

Vi holder på å planlegger ferie, men har enda ikke lander på noe faktisk. Det begynner å haste nå, men vi har sett på ulike alternativ, og jeg tror vi blir å finne på noe moro. Men det å miste 7 feriedager fra min tidligere arbeidsgiver, merkes når man skal planlegge ferien. Det er plutselig så mye mindre ferie å ta av., og da har vi ikke de samme mulighetene som vi hadde før, noe som merkes nå når det er så mye vi har lyst til å oppleve.

Noen bilder fra denne uken: 

 

Lillesøster baket en nydelig eplekake. Veldig god og veldig koselig

0 kommentarer

Siste innlegg