Back in the saddle

ørdagen startet vi på Lekia der de hadde stort utvalg i billig smågodt, tattobvering til barna og glittersprat til håret. VI handlet Godis til Lørdagskvelden, for da skulle vi på besøk til søs.

Denne dagen var vi så heldige at vi fikk låne Hufter igjen, og da var det endelig min tur å ri litt. Det er alt for lenge siden jeg har drevet aktivt med ridning, noe jeg savner hver eneste dag. Derfor er det godt å komme seg opp i salen, å endelig ri igjen. Det kjennes på hele kroppen at det er lenge siden jeg red aktivt, for man bruker en del muskler ved ridning som man ikke bruker så mye til hverdags (iallfall ikke meg) Jeg blir så glad når jeg er rundt hester, og får veldig lyst å kjøpe min egen en vakker dag.

Etter både jeg og lillesøster hadde ridd, og stallarbeidet var ferdig, dro vi hjem å skiftet og vasket oss. Deretter dro vi hjemme til søstra mi og spiste taco. Etter en deilig middag så vi skal vi danse, og vi kom oss ikke hjem for 23.00 på natten. En lang og herlig dag sammen med familien. Akkurat slik helgen skal være.

  

0 kommentarer

Siste innlegg