Bildedryss 17.Mai

På 17.Mai våknet vi til regnstorm, og utover dagen hadde vi både snø, sludd, hagl, regn og vind. Været var så ille til tider at vi droppet å gå i tog i år, etter barnas ønske. 17.Mai er trossalt barnas dag, der de skal få være med å bestemme hva de ønsker å gjøre. Heldigvis hadde vi hadde noe solglimt innimellom regn, snø og vind, og det var veldig trivelig.

Da toget var ferdig, tok vi turen innom skolen for å se om det var noe moro å være med på der, men det var så stappfullt da alt var flyttet innendørs, så vi kom oss så vidt fremover. Derfor droppet vi det, og dro hjem og ventet på gjestene som skulle komme klokken 13.

Vi fikk besøk av barnas to tanter, to onkler, to søskenbarn, og tre besteforeldre. Vi spiste mat og kaker, og hadde det veldig hyggelig til tross for været. Barna lekte seg utendørs da solen skinte, og de lekte både med såpebobler i vinden, og ballspill. En utrolig trivelig 17.Mai feiring.

Jeg hadde på meg Festdrakt for første gang, som jeg kjøpte for ikke så lenge siden. Er så utrolig glad jeg endelig investerte i en slik, for det har jeg ønsket meg så lenge!  Her kommer noen bilder fra vår 17.Mai feiring:

0 kommentarer

Siste innlegg