Bildedryss 17.Mai

I dag våknet jeg en time eller to før vekkerklokken ringte, og når jeg først våkner så er det ikke noe håp om å sovne igjen. Men det er like greit, for det er ingen vits i å ligge å dra seg lenge på selveste 17.Mai. Jeg skulle jo ordne med frokost til gjengen, og mamma skulle komme på frokostbesøk hos oss. Det var utrolig koselig, og vi spiste en relativt sen frokost i 10.30 tiden.

Da vi var ferdig med frokosten dro vi videre til Victoria, min samboers søster. Hun er jo så utrolig flink til å pynte og stelle istand, så der kom vi til et veldig gjennomført, lekkert og delikat 17.mai hus. Og for et kakebord da, det var helt sykt. Så mye godt mat og så mye gode kaker, jeg tror aldri jeg har vært så mett før. Vi spiste spekemat, egg, og mye annet godt, og senere på ettermiddagen spiste vi sodd.

Det har vært en vellykket 17.mai til tross for regn, dårlig vær og coronatider. Jeg kunne aldri tro dagen skulle bli så fin, men den gikk over all forventning! Hurra for Norge! Og gratulerer med dagen til dere alle! Håpe alle har hatt en vellykket feiring, selv om den kanskje ble noe annerledes dette året.

0 kommentarer

Siste innlegg