Blir ikke rik av….

En ting er sikkert, jeg  blir ikke rik av å blogge! Selv om jeg er inn og ut av topplisten annenhver dag, så er det lite penger å hente. Det siste året har jeg fått utbetalt 500KR fra blogg.no, minus skatt. Haha,, MEEEN heldigvis er det ikke derfor jeg blogger.

Jeg blogger fordi jeg synes det er så utrolig koselig å mimre tilbake å lese gamle innlegg. Det er en koselig dagbok, som sikker jeg selv  har mest glede av! Her om dagen satte jeg å mimret tilbake på gamle blogginnlegg og brukte flere timer på å kose meg med dette. Arkivet går laaangt tilbake, til tiden før jeg ble mamma for første gang, og det er så moro å lese hvordan jeg tenkte på den tiden, og hva som interesserte meg da. Måtte bare le da jeg fant denne historien:  (mon tro om det er denne turen som fikk babyen til å møte verden noen dager senere.)

 

0 kommentarer

Siste innlegg