Bursdager på løpende bånd

Vi har mange bursdager første halvdel av året i vår familie. Først er det samboeren min som har bursdag i Januar, så har barna, et søskenbarn av dem og søstra mi bursdag i Februar/Mars. Og i April har jeg bursdag, det er noe jeg ser frem til. Jeg har nemlig søkt meg fri for anledningen og har store planer for dagen min. I Mars feiret vi bursdagen til lillesøster, i corona-vennlig stil hvor vi delte opp i flere selskapet. Det er krevende å ha flere selskaper på samme dag, men så utrolig koselig likevel.

Lillesøster bestilte kvikklunsjkake, og siden jeg ikke er noen bakemester så jeg på det som en stor utfordring. Men faktisk ble jeg ganske fornøyd med kaken om det er lov å si det; den smakte godt og ble ganske kul. Akkurat slik lillesøster ville ha den!

  

0 kommentarer

Siste innlegg