Bursdagshelg!

Hvert år starter med bursdager på rekke og rad, for vi har bursdag i familien både i Januar, Februar, Mars og April. Helgen som var var bursdagshelg for min kjære samboer.🥳🥳🥳 Hipp hurra for verdens beste! 💕

Siden jeg begynte å bli litt dårlig i formen, feiret vi på Lørdag selv om bursdagen egentlig var på Søndagen. Vi dro på bursdagsdate og spiste på Kona restaurant og Lounge.

Jeg har aldri vært på Kona tidligere, men maten var veldig god der. Det var hyggelig stemning med dempet belysning og mange folk. Eneste ulempen var at bordet vi fikk var litt lavt, med dårlige stoler (feil høyde i forhold til bordet)  så vi satte ikke akkurat veldig behagelig. Men vi storkoset oss uansett vi altså! Skal ikke klage på det nei.

Søndagen startet vi med bursdagsfrokost og gaveåpning, og litt senere på dagen ble det en liten bursdagskake. Vi tok også en burgerlunch med svigers litt senere på dagen. Trivelig med bursdagshelg ja! Familiefeiringen utsetter vi til gjengen er i god form.

Jeg kjente tidlig på Lørdagen og egentlig litt på Fredagen også, at jeg brygget på en forkjølelse. Søndagen var jeg enda verre, og utover denne uken har formen egentlig bare gått nedover. En ordentlig runde med forkjølelse, tette bihuler og hoste. Håper det snur snart, for hvem har tid til å være syk og bare hvile? Føler jeg kaster bort så mye tid på å lade batteriene. (Men det er kanskje akkurat det kroppen trenger nå)

 

0 kommentarer

Siste innlegg