Da har jeg prøvd det!

I morgest hadde jeg på vekking klokken 05.00, men  jeg våknet faktisk 04.35 av at postmannen dumpet en pakke på døren. Heldigvis sovnet jeg igjen etter det, men da greide jeg ikke stå opp kl 5! Jeg kom meg nemlig ikke opp før 05.30, men det er uansett nesten to timer tidligere enn vanlig.

Etter en halvtime var jeg kommet meg på trening, på 3t treningssenter. Det var overraskende få personer på trening så tidlig på morgenen og det var godt å ha senteret «for seg selv». Det er lenge siden jeg har trent nå, og jeg gleder meg til å komme inn i en ordentlig rytme igjen.

Rett etter trening dro jeg å kastet masse søppel etter oppussinga. Hele bilen var fylt opp, og vi har fått tatt en skikkelig opprydding hjemme. Så var det bare å komme seg hjem å få barna avgårde før jeg skulle begynne på jobb.

Etter jobb fikk vi besøk, og litt senere fikset jeg listene på walkin-rommet vårt. Jeg har lært meg å kutte lister nå, og det er så moro å få til!

Vi fikk også presset inn en sykkeltur etter skole/jobb, noe som er veldig koselig! Idag har jeg fått mye ute av dagen, håper jeg greier å stå opp før 0530 flere dager!

0 kommentarer

Siste innlegg