Dagens Flause

Her om dagen hadde vi faktisk en grei temperatur i Trondheim, og snøen var på vei til å forsvinne helt. På sånne dager elsker jeg å være ute, for det gir meg så mye vårfølelse. For anledningen inviterte jeg med barna på grilltur i skogen. Samboeren min var nemlig på treningstur, så han kunne ikke være med denne gangen.

 

Plutselig kommer det fra Lillesøster .”Greier du å grille uten pappa da?” 

 

Jeg kan ikke akurat skryte på meg å være grillmesteren i huset, og når vi er på grillturer er det svært lite jeg bidrar med når det kommer til matlaging. Men så klart jeg KAN! Når jeg må, så kan jeg!

Jeg greide til slutt å overbevise barna om at mamma kan, selv uten pappa til stedet. Og at det ikke ikke skulle være noe problem å stelle istand noen grillpølser. Derfor la vi ut på tur, med pølser og engangsgrill i sekken. Vi kom frem til en nydelig plass midt inne i skogen, med et fantastisk grill-område.

Så ble grillen pakket frem, og fyrt opp! Og her gjorde jeg den største feilen! Men det oppdaget jeg ikke før grillen var klar for pølsene, og det kom så utrolig mye røyk! Jeg hadde nemlig glemt å ta bort pakkeska UNDER grillen. Er det mulig? Det er jo faktisk ganske så flaut! Selv om pappesken ble gjennombrent, så gikk det heldigvis bra. VI hadde jo plassert den på et grillområde så det var heldigvis ingen fare, men likevel da! Flaut!

Men til tross for  denne feilen så ble det både pølser og god stemning, og vi hadde en veldig trivelig tur.

sjekke stilen, hahah
Finn en feil:
Trivelig grillplass
Trehytta

0 kommentarer

Siste innlegg