Den store dagen

Jeg våknet klokken 09.00 i dag, og det var veldig godt. For i går var jeg oppe kl 07.00 for å jobbe overtid før resten av gjengen våknet. Jeg har bestemt meg for at Lørdagsmorgen er en perfekt tid å jobbe overtid, og på Søndager skal jeg ha 100% fri. Dette er en fin løsning som fungerer for alle. Det er mye å gjøre på jobb for tiden. å kjekt at man har mulighet til å jobbe overtid innimellom slik at man kan tjene litt ekstra ved behov.

Det jeg spiste til frokost var selvfølgelig iskaffe. (eller, jeg spiste den ikke, men dere skjønner greia) Kanskje dere begynner å kjenne meg nå? Det er som regel iskaffe jeg startet dagen med, før  den ordentlige frokosten kommer i 11-12 tiden. Jeg må starte dagen med iskaffe for å våkne, for vanlig kaffe liker jeg ikke.

 

Hvilket humør var jeg i da jeg våknet? Jeg kjenner meg ganske sliten for tiden, og har gjort dette noen uker nå. Men til tross for det, så har jeg masse motivasjon og indre drivkraft som gir meg energi. Humøret er også bra, jeg gleder meg veldig til den store dagen som er rett rundt hjørnet. Det er meldt finvær på 17.Mai og alt ligger til rette for an fantastisk dag sammen med familien.

 

Hva har jeg gjort hittil i dag? Jeg har faktisk gjort svært lite; vært litt med kaninen og ryddet litt. Planen for dagen er litt hagearbeid, fjerning av litt uress og stryking av klær til 17.mai. Det er godt å ha en dag uten store planer, det er slik en Søndag skal være. I tillegg må jeg må malt en vegg i walkin-garderoben til barna, som jeg har utsatt lenge nå. Det kjedeligste med hele malejobben er å teipe lister å hjørner, men i dag må jeg bare få gjort ferdig den siste veggen.

 

Hva sto det på den siste meldingen du sendte? “Vi taaar¨n. Å tuuuusentakk”

 

Hva var det siste jeg brukte penger på? Jeg har faktisk brukt litt penger de siste dagene, men ikke på noen store ting. Jeg brukte penger på 17.mai flagg (1 KR per stk) og blomsterpotter og uteblomster. Det er så koselig å pynte med blomster til våren, og nå er det meldt noen finværsdager neste uke. Jeg håper nattefrost er over for godt, men det er kanskje litt mye å håpe på i Trøndelag?

 

Hvilken serie har jeg sett på? Jeg har sett på den nyeste sesongen av working mums, og Zoo.

0 kommentarer

Siste innlegg