Denne måneden har vært preget av

…Mange mange kilometer på tur! Vi har nemlig kilometerkonkurranse på jobb, og hva er vel mer motiverende enn det? Endelig har jeg kommet ordentlig godt i gang med treninga, jeg har jogget årets første joggeturer, gått mange timer på tur hver uke de siste ukene, og det føles utrolig bra.

Det hjelper at det er lysere ute, og varmere i luften. Det er mye triveligere å komme seg ut på tur nå, enn det var på vinteren. Jeg elsker at våren er her for fullt, og at det meste av snøen har forsvunnet. Målet var egentlig en langtur hver dag, på cirka 1 times tid, men timene går så fort at vi rekker det ikke hver dag. Men noe er bedre enn ingenting uansett, og jeg r fornøyd med innsatsen så langt i Mai.

Men etter disse treningsøktene oppdaget jeg fort at jeg ikke har ordentlig gode treningssko. Derfor bestilte jeg mine første Hokasko som jeg skal hente på butikken litt senere i dag. Jeg gleder meg til å trene i nye sko, det tror jeg lir veldig bra!

0 kommentarer

Siste innlegg