Der kom den ja

Denne uken har formen vært passe dårlig, med forkjølelse og hodepine. Det er typisk for meg på høsten, og med syke barn så var det bare et tidsspørsmål før jeg skulle få det jeg også. Det er mye forkjølelser som går for tiden virker det som, for folk hoster over alt hvor jeg går. Håper resten av høsten blir forkjølelsesfri, for jeg presser i meg alt av sunne tinger, både frukt, grønnsaker, sitron og grønn te. SÅ får vi krysse fingrene for at det styrker immunforsvaret og hjelper meg gjennom høsten.

I helgen var vi å sjekket ut nye jobben til A. For et lekkert kontor altså. De hadde bade gamingrom, bordtennis, fantastisk utsikt og to husker midt inne i lokalet. Det var utrolig morro å se den nye arbeidsplassen, og barna synes det var moro å prøve huskene. Fikk nesten lyst p kjøpe en slik å ha i stuen hjemme, bare synd vi ikke har plass.

1 kommentar
    1. Det ser ikke ut som et sted hvor folk typisk utfører “nyttig arbeid” men det var fin utsikt. Og flott for barna.

Siste innlegg