Desember gikk for fort

Desember har gått alt for fort, og jeg føler nesten ikke jeg har hatt  nok tid til å lade opp til julestemningen. Dette til tross av at vi startet tidlig med julen, og jeg begynte å se julefilmer allerede i starten på November. Men nå er julaften rett rundt hjørnet, og julen kommer uansett om man er klar eller ikke.

Denne uken var vi på julemiddag hjemme hos søsteren min, noe som var veldig koselig. Ellers har vi har handlet inn det siste vi mangler til julen, og vi har pakket inn de siste julegavene. I dag skal vi en tur på kirkegården for å tenne lys, og litt senere idag skal vi spise årets første pinnekjøtt. Vi har fått megamasse julesnø, noe som var et av mine største ønske til jul, så nå jeg er veldig glad og fornøyd 😁

Julaften skal vi feire hjemme hos oss med mamma på besøk, og broren min og hans familie. Vi gleder oss!

Ønsker dere alle en fantastisk jul! Håper den blir akkurat slik du ønsker, og full av lykke og god steming 😍 Merry Christmas everyone. 

0 kommentarer

Siste innlegg