Det ble ingen skitur..

Bypåske er ikke så aller verst altså! Jeg har faktisk ikke savnet ski eller snø denne påsken, og  jeg koser meg med at det er vår i luften. Dette til tross for at jeg elsker å gå på ski, og har vært på alt for få turer denne vinteren. Nå er skiene pakket bort for sesongen, og utemøblene er tatt frem på terrassen, en god erstatning!

På Skjærtorsdagen dro vi på stranden nok en gang, og denne gangen sammen med familien. Vi grillet lunch og hadde med fiskestang. Vi var heldige med at det klaffet med floa da vi dro på tur, for det er den beste tiden å fiske på! men til tross for høy flo, ble det ingen fisk denne gangen heller. Trives uansett veldig godt med å stå ved sjøen å fiske, det gir meg indre ro.

Det var varmt og godt i solveggen, og vi koset oss veldig med hele gjengen å tur! En super skjærtorsdag samme med familien.

0 kommentarer

Siste innlegg