Det er bare jeg som kan endre det

Det er ikke første gangen jeg sier det, men døgnet har for få timer! Desverre får jeg ikke gjort noe med akkurat det. Men det er noe jeg kan gjøre for å få mer ut av døgnets timer. Jeg har nemlig bestemt meg for å prøve å stå op kl 5 igjen! Det er to timer før jeg vanigvis står opp, men før corona var jo det hverdagen – da var jeg alltid oppe før klokken 5! Derfor er det ikke umulig, selv om dårlige vaner er vanskelig å endre på. Men to timer ekstra hver dag, det hadde virkelig vært godt!

Vi har jo mange prosjekter på gang om dagen, og i dag gikk turen til diverse butikker for å sjekke baderomsinnredning. Vi fant en innredning og servant som var utrolig fin,  og et lekkert badekar, men desverre har vi litt dyr smak😂  vi bestilte ingenting idag, men det er greit å få litt oversikt hva vi har å velge mellom.

Vi dro også på klesshopping for å handle litt sommerklær idag. Det er lenge siden sist at hele familien har vært på shopping, så det var veldig koselig. Fant blandt annet en nydelig badedrakt fre newbie.

Det er perfekt å bruke regnværsdager på oppussing og shopping, for når solen velger å titte frem igjen, da skal jeg legge bort alt av opussing og bare nyyte!

0 kommentarer

Siste innlegg